En fräckis som jag bara måste publicera

Syrran min skickade en så bra fräckis på sms förut att jag bara kände det att jag var tvungen att dela med mig :-)

Här kommer den
En tiger låg och halvsov i djungeln. Plötsligt hörde han ett högt pop och det rasslade i en buske,ut rullade en elefant som vred sig av skratt. Elefanten reste sig och gick in i busken igen efter ett tag hördes ett högt pop och elefanten rullade ut igen skrattandes så tårar sprutade. Detta upprepades fem gånger och tigern blev förbannad och skrek. Vad fan håller du på med. Då svarade elefanten: -jag knullar småapor och när det går för mig exploderar de.

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »