Hejsan hej i natten

Nu kan jag lova er att jag e trött, har nu äntligen fått städat i hela lägenheten, med damning, dammsugning och moppning av golv. Nu e det bara rens i papprena som behös så är allt helt under kontroll sen *haha*

Och vad e jag för en tok då som städar mitt i nätterna tänker ni säkert nu. Ja det man inte hinner under dagen då man har barna att passa upp på och mat som ska förberedas till en viss afton som kommer snart och givetvis mat till barna och mig. då får man ta städet på kvällen, vilket idag blev på natten. Barnen mina vaknade förut precis när jag skulle lägga mig juh :( så jag fick snällt lägga mig inne hos dom tills dom somnat igen och då blev ju jag full med energi igen. Så jag drog över alla golv med dammsugaren (ja vi kommer bättre överens nu) och så moppade jag golven.

Så jag kan lova att vi får sovmorgon här imorrn. Men nu säger jag god natt. Puss och hej leverpastej

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »