Ny fin design igen

Hejsan hoppsan alla, har ni sett hur fint jag har fått det nu?? Jag kollade runt lite i mina prenumerade bloggar och hittade en länk hit och var ju bara tvungen att kolla in lite nyfiken som jag är :-). Detta ledde till att jag började läsa i bloggen och även prenumera på den hihi. En mycke trevlig dam som i vanliga fall jobbar med naglar, egen företagare och har en webshop. Besök den gärna http://karinsnagelhorna.se/. Mycket fina saker där. Hon har iaf under sin tid hemma och då hon orkat göra annat än hosta och snörvla, suttit och pillat lite med design till bloggar. Mest kanske för att det är så vansinnigt tråkigt att bara vara hemma och känna sig så onyttig när man hellre kunde vara på arbetet och tjänat lite kulor *hihi*. Men e man sjuk kan man inte göra så mycket åt det hela, mer än att gilla läget. Så hon har suttit hemma och klurat lite i photoshop och gjort fina design som hon har gett bort sen. Väldigt snällt av henne. Tydligen en baddare på html oxå, för nu är det ordning och reda i bloggen min *haha*

Hon är iaf en väldigt trevlig dam som jag lärde känna bara genom att vilja vinna en design, så nu * msnar* vi ibland och pratar när tid finns. Vi har ju barn båda två. Älsklingar små. Här nedan finns oxå ett par bilder på vad som görs i nagelhörnan


     
Men nu har det blivit dags för CSI på tv, tror jag och så ska jag stryka en massa kläder.

Vi hörs då!!

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »