Nya fina kläder till barna och nytt utseende på bloggen

Ikväll så har grannen med twinsen varit uppe här med en massa kläder som hon ville bli av med och frågade givetvis mig då om jag ville köpa lite till barnen mina. Givetvis ville jag detta ju, vad bra, helt nya garderober i nästa strl till mina älsklingar. Anledningen till att hon hittat så mycke kläder i skrymslen och vrår beror ju på att hon och familjen flyttar imorrn, elr ja idag fredag :-(. Tråkigt tycker jag då jag äntligen lärt känna ngn här i huset. Men men, dom flyttar ju inte längre än att vi kan åka och hälsa på elr att dom kan komma och hälsa på oss. Denna damen syr även sina egna kläder till barnen och lite sånt har jag plockat på mig idag *hehe*. Men för att göra hennes kläder rättvisa så titta in i hennes blogg vet ja. Där finns det mycket kläder och fint. Titta in du med http://liemel.blogspot.com

Jag har ju även haft turen att fått vinna en design till bloggen, så nu e det nytt utseende där :-) Och snöar gör det visst oxå. Fräsigt såhär mot juletider elr vad tycker ni?? :-) Idag har Lukas pappa Daniel haft namnsdag och vi har skickat ett sms och grattat honom, vet inte om det uppskattades, men det får vi hoppas.

Men nu är det ju ganska sent här så jag antar att det blir dags att tänka på refrängen nu, ska ju åka ner till skolan imorrn och plugga lite var det ju tänkt.

Puss puss på er alla

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »