Plugga, plugga och ännu mera plugga.

Det hade blivit knasigt i bloggen så jag fick radera lite så här nu  skriver jag om inlägget från i torsdags med namnet, plugga, plugga plugga:

Då var det snart dags för skolavslutning här och jag måste plugga massa denna veckan för att få några skrivningar klara. Kan ju inte förlänga alla kurser. Nyss så ringde mormmor och sa att Alexandra bara skriker och skriker och vill ingenting, har säkerligen åkt på en öroninflammation igen. Allt drabbar oss visst på en gång. Mammas stackars lilla prinsessa.

Idag har jag varit duktig, jag har gått av bussen mycket tidigare än jag brukar och så promenerade jag hem. Känner mig duktig nu och ska fortsätta så, ska simma lite i bassängen som finns i källaren här i huset där jag bor. Och så ska jag börja fightas med cykeln igen här hemma. Nu jä..ar ska det bli andra bullar här. Måste göra ngt åt min vikt och leverne. Annars så orkar jag inte mycket längre. Jag väger i dagens läge X kg och ska när jag är färdig väga runt 90 kg till att börja med tänkte jag. Så nu e det bara att kämpa på ordentligt. Peppa mig den som vill, kan behöva lite påtryckningar från alla håll och kanter, då självdisiplinen inte är vad den skulle kunna vara. Har även fått tag i ett par tjejer på FL=familjeliv som ska träna ihop med mig sen efetr jul och nyår. För nu e det ju en massa bestyr kring dessa helger.

Har starkt börjat fundera på om min dammsugare har ngt emot mig, för igår när min lilla donna hällt ut Lukas välling på golvet (IGEN) och så var jag ju tvungen att suga upp allt detta med dammsugaren och akta dig vilka stötar jag fick. Idag då jag var hemma och skulle kliva över dammsugaren var det som att den bara ville få mig fälld :S. Den slingrade sig lite extra runt foten på mig och jag föll handlöst till golvet. Om ni bara visste hur ont jag har i mina knän ikväll och fy vad det svider, jag som hade tänkt att simma lite. Fick ju ett rejält skrubbsår på höger knä. :-( Men, men, för ni tror väl inte att det var jag som lyfte för lite på foten?? Det tror iaf inte jag, haha.

Imorrn e det dags för ett nytt umgängestillfälle med Daniel, Lukas ska få träffa pappa igen.

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »