Underbar dag, elr inte :)

Idag så vaknade mina små pjattar runt 7, det var bara att stiga upp för ingen av dom ville sova längre.... Gah vad jobbigt, jag som haft en sån tuff natt med hosta och inte kunnat andas alls med näsan. Men men, bara att kliva upp och se glad ut. Vi har lekt och pysslat på förmiddan, idag har vi ätit blodpudding till lunch. Elr jag och Lukas får jag väl säga för fia tyckte inte om. Misstänkte ju det från början, hade reserv i kylen till henne, bara värma i micro. Så efter maten var vi ute till affären en sväng, behövde ha lite mjölk och så köpte jag även grejer så jag kan göra lite julgodis. Det blir kola av det tror jag. Idag så har Lukas sovit en gång bara så nu vid 18-tiden somnade han i mitt knä.Även Alexandra somnade tidigare än vanligt.


Måste bara visa min nya telefon som kom på posten idag




Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »