Utmanad av kusin Moa

UTMANAD!!!


Jag har:


(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
() fått sparken
() varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
() blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(x) varit kär i en lärare
(x) skolkat
() sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit med på TV
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av dig själv brinna
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) lekt uppklädd
(x) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit rånad , räknas vindsförrådsstöld??
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka , två st faktiskt
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(x) hatat ditt utseende
( ) varit med i radio
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt ditt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
( ) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns , många gånger
(x) lekt polis och rånare
( ) sjungit karaoke
( ) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med dig själv som du inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
( ) gjort upp eld på en strand
( ) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
( ) hoppat från en bro
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att du gift dig med någon
( ) limmat fast din hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
(x) kysst en groda , man får kyssa många grodor innan man hittar prinsen
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka , äckligt jag vet men låg helt utslagen i influensa
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) tror på spöken
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) skrattat så mycket att du grät
( ) gråtit så mycket att du skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) sårat någon du älskar
(x) blivit sårad av någon du älskar
(x) tittat på mer än tre långfilmer i sträck
( ) sprungit tills du ramlat
( ) tjuvtittat i tjejernas/killarnas omklädningsrum


Kopiera följande påstående och svara själv på dom. Utmana sedan 5 personer att svara på "jag har".
Jag utmanar följande:

Linda
Annie
Åsa
Johanna
Samanta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har redan gjort den där!! Jag vägrar!!! Listan är ju evighetslåååååååååång!!!! Hahahahaha... pöss pöss

2008-12-10 @ 09:34:27
Postat av: tezzan

Anonym: Jag vet allt vem du är gumman, men det är ok

puss puss på dig med :-)

2008-12-10 @ 11:19:42
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »