Fars dag i förskott - mycket uppskattat

Nu är dagen snart slut och den har varit så bra . Jag lagade ju mat hela förmiddagen som jag skrivit innan och så gjorde jag en god efterrätt. Allt detta bara för att Fredrik kom hem med Alexandra idag och då passade vi på att fira lite fars dag innan han åkte vidare till sin mor i Skäggetorp. Maten det bjöds på var köttgryta med potatis och lingon till, och till efterrätt hade jag gjort en parfait på körsbär, bara för att jag vet att Fredrik tycker så mycket om körsbär och för att han en gång i tiden var min alldeles egna lilla cherry . Och åt det gjorde han, det var längesen jag såg honom äta så mycket. Det var gott va?? Fredrik!! Han äter inte två gånger av ngn mat bara för att göra ngn glad, utan det måste ha fallit honom riktigt bra i smaken. Vad glad jag blir. Det värmde i kroppen när jag såg hur gott han verkligen tyckte det var. Och så till efterrätten då, han tog en liten bit av den och tyckte det oxå var så gott, men han hade ju blivit så mätt. Vad glad jag blir att jag lyckades göra honom så glad och uppskattad på fars dag. Han fick oxå en present av Alexandra, en 3-pack med sockar, varav 2 par var med rutor på och på ett par stod det pappa är bäst. Jag fick oxå en present, som just nu står på vagnen i hallen. Jag fick en stor genomskinlig säck med en massa disktrasor. Det är runt 300 st i den så nu slipper jag köpa nya på ett bra tag. Me and my wallet like . Är oxå väldigt nyfiken på att lära mig om css, så att jag kan göra min egen design på min blogg, men det verkar vara skitsvårt, ursäkta uttrycket, men så känns det. Ngn som kan och som skulle vilja hjälpa mig?? Ska nu ta och fixa lite kvällsmat och så plugga lite elr stryka en massa

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »