GAAHH

Nu har jag fått nog av allt vad karlar heter & är!! Jag är så förbannat trött på oärliga människor!! Hur kan en människa fortsätta ljuga en rakt upp i ansiktet när jag svart på vitt & otvivelaktigt kan bevisa att denna person ljuger? Ändå fortsätter denna lögnaktiga, vidriga person ljuga för mig utan någon som helst ånger eller samvete. Hur kunde jag vara så naiv & blåögd & inte se vad denna person var för sorts människa? Men nu vet jag... mer än jag vill veta om denna person. Det tar aldrig slut på lögnerna & förnedringen... men nu har jag som sagt fått nog!! Och nu ska DU få smaka på din egen medicin, du ska få känna samma förnedring som jag fått göra. Jag ska krossa dig fullständigt, tills du är absolut INGENTING!!! Jag ska knäcka dig tills du ber på dina bara knän om nåd, men jag kommer inte ge dig någon. Jag ska slita ut hjärtat på dig, kasta det på marken & stampa på det tills jag längre inte orkar stampa, precis som du gjorde mot mig. Som ordspråket lyder: Bli inte arg, HÄMNAS!! Detta är det sista du ser eller hör av mig, min slutgiltliga hämnd, att krossa dig fullständigt & för alltid!! Våga aldrig försöka dig på något mot mig igen för då kommer du inte se dagens ljus på mycket, mycket länge din lilla parasit...


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »