Hejsan svejsan

Jaha hörrni, nu känner jag att jag varit ganska dålig på att skriva ngt här då. Hade ju förvisso skrivit ett inlägg för ett par dagar sen och sparat som utkast men det försvann visst :-(.

Så jag ska väl ta och berätta för er att jag förra helgen var bjuden på tjejfest hos min barndomsvän Jenny, och när vi kom dit Linda och jag så var vi nästan de enda som kommit dit, dom andra ringde kvart i fyra samma dag och tackade nej. Förbannat dålig stil av dom tycker jag. Vi andra fick veta att senast torsdag skulle man lämna återbud.

Linda och jag blev iaf hämtade av Jennys man Peter, han kom hit ca 19 tror jag det var och så var det bara att sätta lite fart på stackars Jenny som inte alls var på partyhumör, men det ändrade sig sen när vi kom och livade upp det hela. Det som var så tråkigt med det hela var ju att jag naturligtvis skulle drabbas av migrän denna kväll. Så är det väl alltid när man planerat ngt??

Men men, det fick gå ändå, fick imigran supp av Jenny att testa om det möjligtvis kunde hjälpa och till viss del så gjorde den det. Släppte det där överhängande onda och fanns bara kvar som en skugga långt bak i huvet. Vi fortsatte kvällen iaf och dansade lite till musiken som fanns på deras skiva och sådär. RÖKTE lite gjorde jag visst oxå. Fy på sig, det var inte bra. Tur att jag inte går ut varje dag.

Vi kom sen iväg till Harrys och där var ju den värsta kön jag någonsin sett, hur i helvete skulle vi komma in där, men det löste sig visst, ngn från vad det nu hette "RIVA" släppte in oss. Stor eloge till dig. Me like, det var ju så grymt kallt ute, brrr brrr brrrr Kvällen/natten passerade och vi dansade och hade kul, tills jag såg ngt som jag inte skulle ha sett kanske. Jag blev så ledsen och besviken och ville bara åka hem. Min älskade vän Linda såg till så att vi blev hämtade och så fick jag åka hem. Men inte blev jag gladare för det inte, nej bara mer ledsen och förbannad var jag. Vrf känna så när det inte fanns ngt där???

Ja du den frågan har jag ställt mig tusentals gånger, kanske finns det ngt där i det undermedvetna som kommer fram i samband med alkohol elr ngt, inte fan vet jag. Ledsamt var det iaf. Det hela slutade iaf med att jag somnade på soffan ca kl 04 och så vaknade jag igen efter en stund med den migränen som nu kommit tillbaka och var så förjävlig. Kräktes tre gånger gjorde jag och det blixtrade i hela huvet, fy så jag mådde.

Blev ju iaf inget jobb för mig på söndan, fy vilket dåligt samvete jag har för det, men dricker man som en alko så får man skylla sig själv!!!!!!!!!!!

Men många bilder blev det, tokiga som roliga. Kommer upp så småningom.

Kommentarer
Postat av: emma

trevlig blogg

2008-11-28 @ 17:46:45
URL: http://enannanemma.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »