Sofis 20 frågor

Nu var det dags för ett gäng frågor igen som Sofi lagt upp :D


1. Blir det någon semester i sommar?

Semester och semester vet jag inte, en tripp till strömstad kanske, annars blir vi bara hemma. dålig ekonomi nu och inget jobb :thumbdown:

2. Vad heter du i mellannamn om du har ett sådant?
Sara Marie heter jag


3. Vart var du om dagarna som liten när dina föräldrar jobbade?

Hos dagmamma och senare på dagis

4. Vilket annat språk hade du helst velat kunna prata flytande?

Skulle vilja bättra på engelskan isf

5. Är du en Spara eller Slösa?

En Slösa skulle jag tro

6. Vilket yrke tycker du är det hetaste en person av motsatt kön kan ha?

mhm jag vet ärligt inte, ngt där dom har fina arbetskläder, som en nära bekant har. Holy crap så sexig i klädera :rolleyes:

7. Har du gjort något riktigt roligt den här månaden?

Min apu börjar nu, (27 april) den ser jag fram emot och hoppas den blir bra och lärorik

8. Hade du kunnat ställa upp i en dokusåpa?

Aldrig

9. Vilken TV-serie hade du helst hoppat in och levt ditt liv i?

21-jump street får det bli isf. Johnny Depp e såå fin

10. För du en vanlig dagbok utöver din blogg?

Nepp i di nepp

11. Tränar du inför "Beach 2009"?

Oh no, jag håller mig långt ifrån the beach :O

12. Tycker det det är jobbigt att svara när det är ett dolt nummer som ringer?

Varför skulle jag??

13. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt eget.. Vems hade du valt?

Mina barns namn, Alexandra och Lukas givetvis. Men hoppas verkligen att jag slipper, då nålar inte e min grej ;(

14. Vågar du ladda ned filmer/musik nu efter IPRED-lagen trädde i kraft?

Nja

15. Ser du fram emot något just nu?

Att få lägga mig och sova så jag får börja min apu imorrn :D

16. Blundar du när det är hemska scener i tex skräckfilmer?

Ja, ibland och speciellt om jag ser sj.....

17. Använder du lågenergilampor?

Alltid

18. Vart i USA hade du helst rest om du fått välja?

Disneyland, Orlando

19. Vad tycker du är godast att lägga på grillen?

Kött

20. Vems självbiografi hade du helst velat läsa om du får välja vilken person som helst?

For me to know and for you to find out :bigeyes:


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »