20 frågor

Här har Sofi sammanställt 20 frågor igen, jag har bara inte hunnit svara förrän nu

1. Vad är bäst med sommaren?
Det bästa med sommaren är att man kan ha mindre kläder på sig och att man kan bada ute och grilla en massa :)

 2. Köper du CD-skivor/DVDfilmer, eller laddar du ner?
Spotify använder jag :D

 3. Har du blivit stucken av en geting någongång?
Det har jag alldeles säkert

 4. Brukade du sommarjobba som yngre?
Jo det gjorde jag, dom gånger det fanns ngt för mig :)

 5. Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
En bild på mina barn där dom leker i sandlådan ute på landet hos mormor sin :love:

 6. Har du något projekt igång just nu av något slag?
JA, kan man väl säga. Jag planerar att bli helt klar till vintern med min usk-utbildning

 7. Vad för slags företag hade du öppnat om du kunnat?
Var på väg en gång att öppna ett cateringföretag med inriktining på smörgåstårtor, vi var fanimej bäst på det :rolleyes:

 8. Skulle du vilja åka iväg och jobba utomlands ett tag?
Skulle väl vara en sväng till Norge då och tjäna ihop det jag får på en månad på ca 2 veckor

 9. Har du blivit igenkänd ute pga din blogg?
Nix pix, jag e ingen kändis. Och inte vill jag heller

 10. Tycker du det är "pinsamt" att gå osminkad i offentligheten?
Inte ett dugg

 11. Vad har varit sommarens höjdpunkt änsålänge?
Att jag har fått jobbat och tjänat pengar yeey

 12. Har du någon gång fuskat på ett prov?
Har väl hänt

 13. Vad är viktigast för dig; Lönen eller arbetskamraterna?
Lite av båda tror jag, inget kul om du inte får betalt för det du gör. Och absolut ingen höjdare att gå till jobb om du inte kommer överens med dina arbetskamrater. Då skulle jag hellre sluta jobba

 14. Om du fick vara ett djur för en dag, vilket skulle du välja?
Jag skulle vilja vara en liten fluga då så jag kan surra omkring inne hos ngn och höra allt som försiggår
 där under dagen
;)

 15. Vad tror du att du jobbar med om 10 år?
Som ssk på sjukhuset på ngn trevlig avdelning ;)

 16. Hur svarar du när det ringer i telefonen?
Therese, elr ngt annat kul beroende på vem som ringer :rolleyes:

 17. Vad hade du helst velat vara duktig på?
Att sy och laga kläder :)

 18. Gör du upp en matlista inför varje vecka?
Nix

 19. Är du troende eller ateist?
Varken eller

 20. Äter du även om du tycker att maten är riktigt äcklig om du är bortbjuden på middag?
I vissa fall

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »