Oj så trött jag är!!!!!!!!!!!

Jag e så trött och förbannad på mitt eget beteende men inte fan gör jag ngt åt situationen, men nu har jag för sista gången fått nog. Jag e så grymt besviken på mig själv att jag inte klarar saker och ting. Men nu ska jag ändra på det. Måste strukturera upp hur och sådär men detta känns bra. Ikväll ska jag sätta mig ner och planera kommande vecka och lägga upp kostvanor och hur träningen ska se ut. NU E JAG EN GÅNG FÖR ALLA TRÖTT PÅ ATT VARA FET OCH BARA FALLA I SÖTFÄLLOR HELA TIDEN. Nån gång ska jag väl klara av att stå emot. Om inte för min egen skull men iaf för mina små bustroll som strax ska sova.

Och så var det ju en stund sen som jag skrev ngt i min blogg öht, det kan jag bara säga att det har varit väldigt mycke runt omkring nu. D som skickat en advokat efter mig för att få träffa sin son. Jag var jättekär och so happy för att hittat ngn att få vara med, och vad visar det sig då då??? Jo svinet i fråga har en annan flikkvän bakom ryggen på mig och ljuger mig full med en massa skit. Han har oxå lånat pengar som han ska lämna tillbaka på tisdag, annars så står inte jag för konsekvenserna har jag sagt till  han!!!!!

IS HE A MAN OR A MOUSE??!!! De e den stora frågan, för mig e han bara ett stort svin som inte e värd att ödsla ngn tid på. Ändå gör jag det med detta inlägg haha. Måste bara få ur mig lite ilska och för att DU som läser ska få dig ett gott skratt ;)

Det bjuder jag på, men säkerligen inte han hahahahahahaha

Sängdax för kidzen mina, vi hörs kanske snart igen

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »