Dålig uppdatering

Japp, det känner jag att det blivit här. Har haft massor att göra och är mitt uppe i flytten oxå. Vi har iaf tillbringat två underbara dagar ihop med fam Tudegård. Linda, jag och Lovisa och Lukas. Det har varit så trevligt och mysigt. Lukas pappa Daniel har varit här oxå. Trodde Lukas skulle tykännas emot far sin men det gick bra, enda gången han blev ledsen var när jag var iväg på toa.

Har börjat med lite viktnergång oxå, använder mig av naturdiet just nu, men ska börja med cambridge-kuren. Den tror jag på. Och så "toktränar" jag. :bigeyes: Cyklar på min cykel i ca 30 min tre gånger om dagen. Jag mår så bra och vill inte lägga av med detta nu :). I em ska jag och Tia ut och traska i spåret oxå så då drar jag ner på ett träningspass idag hemma med cykeln, vilket betyder att jag inte behöver "träna" hemma förrän ikväll

Ni skulle komma hem till mig nu, då skulle ni tro att ni gått in ett bombhärjat område, haha.:O Så illa är det nu. Kartonger överallt och kläder som ska strykas. Men nu sover lilleman så nu ska skräpet ut iaf.

Vi hörs och störs senare.

Många nya gosiga bilder ska upp med :D

Kommentarer
Postat av: linda

Jag har testat cambridge, gick ner 5 kg på 1,5 veckor. Sen höll jag på att kräkas av deras jäkla drinkar/soppor.

2009-02-12 @ 14:22:16
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: linda

det viktiga med cambridge är att dricka massor med vatten minst 3 liter om dagen..

sen så inte äta något som helst annat. inga som helst kolhydrater, inte ens tugga sockerfritt tuggummi.



Då går man ner, då tömmer man glykogendepåerna o man blir av med säkert 1-2 kg vatten i början, men efter det bränner du fett så länge du inte äter nåt annat än 3 drinkar om dagen.



sen eftersom man bara äter/dricker ca 900 kcal om dagen så ska man ta det lite lugnt med träningen. Typ promenera lite o så och inte så mkt hårdare träning, då orkar man inte så mycket.

2009-02-12 @ 20:52:26
URL: http://lolinas.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »