God natt

Nu e jag grymt trött igen, inte alls :S Sov ju mellan 21-22.30 då jag skulle se Criminal Minds och Law and order. Därför sitter jag här. Tidigt imorrn kommer iaf fru T hit. (my sexy mama) :love: och ska hjälpa mig med div. saker. Runt 10 snåret kommer så även Lelle och ska tapetsera köket däruppe i gamla lägenheten. Får se till att ha tömt köket på grejer då. Så det är fritt fram för honom. Tackar på förhand för all hjälp jag har fått av mor med sambo Lelle och ja , det var ni.

I dag har inte varit kul alls. Alexandra hade ju som sagt en spräckt trumhinna men även öroninflammation i det andra örat. Har fått penicillin som hon verkligen älskar NOT, men vi får kämpa på iaf. Hon var så duktig idag då hon tog sin medicin.

Men nu e det iaf dags att krypa ner i sängen, elr om jag slänger mig i soffan och somnar till tv. Brukar söva ganska bra haha

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det kan vi fixa, har du gjort det??

2009-02-27 @ 01:50:15
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Denise

Ska vi följa varandra med bloglovin?:)

Ha en bra dag

/Denise

2009-02-27 @ 13:08:23
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Terese

Tack desamma :)

2009-02-27 @ 18:56:07
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Tudegård (hot sexy mama)

Hello sexy mama!

Jag har inte gjort nått med min text! Det är den som gör nått med sig själv... (lät lite snuskigt...) Min blogg spökar... men du snillet ;) du fixar väl det åt mig, inte sant?!

Pöss, pöss habibi.

2009-02-27 @ 21:45:48
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »