mera utmaning

Nu har jag fått en utmaning från Vigdis! Och jag som gillar utmaningar, som ni kanske märkt antar den ;)
Utmaningen går ut på följande:
 1. Länka till den som har utmanat dig.
 2. Berätta sju sanningar om dig själv.
 3. Utmana sju personer i ditt inlägg.
 4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen
.

1. Jag är en stolt och glad mamma till mina små trollungar :love:

2. Jag är störst bäst och vackrast haha. Skoja bara lite. Men jag e nog en riktig nattuggla iaf. Kl blir oftast inte tidigare än 00-03 innan jag kommer i säng.

3. Jag hatar att sova ensam. Skulle det vara praktiskt möjligt skulle jag alltid ha barnen inne hos mig, men dom måste ju kunna vara självständiga och kunna sova själva dom med. En vacker dag har jag ju ngn att dela sovrummet med :)

4. Jag är en riktig slarvmaja vad gäller papper hehe. Dom ligger både högt och lågt vid databordet. Ska ändra mig, jag lovar ;)

5. Jag hatar och avskyr ormar, spindlar och småkryp. Kom inte i närheten med dessa, då skriker jag!!!!

6. Ytliga människor gillar jag inte heller, ni vet såna där som dömer ut en efter utseendet och inte kan se bakom fasaden. Jag har alltid trott och kommer alltid göra att det är insidan som räknas

7. OTROHET och illojalitet är oxå ngt som man ska akta sig för att visa för mig för då blir det taggarna utåt direkt. Otrogna svin kan hålla sig där dom hör hemma..

Och så var det ju detta med att utmana 7 st. Jag vet att jag har 7 prenumeranter på min blogg. Så ni åker på att göra en varsin utmaning. Lämna gärna en kommentar när ni gjort det ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul med utmaningar :)

2009-02-28 @ 12:44:02
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: jane

hejhej igen..hoppar in lite och svarar lite kommentarer under min bloggpaus..kan ej låta bli,gubben ligger bakis på soffan,ungar ute och så.))allt bra?

2009-02-28 @ 16:45:12
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

okey va bra!!!skönt när det gjort!!

2009-02-28 @ 17:20:30
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Kul att läsa! =)

2009-03-01 @ 20:52:30
URL: http://nyandning.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »