Ny utmaning

Denna har jag hittat i kusin vitamins blogg, hon utmanade ingen men jag "snodde" den ändå :)

OM DIG:

 1. Hur mycket är klockan just nu?
 10.50

 2. Namn?
 
Therese

 3. Vart bor du?
I Linköping
 4. Hur många barn vill du ha?
Har ju redan 2 ;)
 5. Vill du gifta dig?
Aldrig mer
  6. Har du ätit sushi?
 Nej fy fan.
7. Favoritglass?
Magnum mandel
  8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
 inga
 9. Humör?
på topp :D
 
 FYRA GREJOR:

 1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
nej
  2. Har du en hund?
Nej
  3. Sover du helst själv eller med någon?
Själv!!
 4. Tror du på spöken?
Givetvis, vem gör inte det :rolleyes:
 1. Skulle du vilja vara längre?
Nej, gillar min längd
  2. Skulle du vilja väga mer?
Det trodde du va??
  3. Skulle du vilja ha sex nu?
Inte just NU men senare ikväll kanske ;P

  KAN:

 1. Kan du röra på öronen?
Nope
  2. Kan du slicka dig på näsan?
Näpp
  3. Kan du kolla i kors med ögonen?
Aldrig testat
 4. Kan dina föräldrar lita på dig?
Alltid
  5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Klart jag kan ;)
 6. Kan du va på en fest utan att dricka?
Absolut
 7. Kan dina vänner lita på dig?
Alltid
  8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?
Never
 9. Kan du suga? På en klubba?
Klart jag kan ;)
  10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jupps

 HAR:
 
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
När jag var ung och dum ja :D
  2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Yes
  3. Har du någonsin haft sex med någon?
Nej :rolleyes:
  4. Har dina föräldrar ljugit för dig?
Kanske inte direkt ljugit, men undanhållit sanningen
 5. Har du varit full den här månaden?
Nope
  6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nehe
  7. Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nope
  8. Har du pussat någon som är fyra år äldre?
oh yes
  9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?
mm
  10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
mer än fyra år äldre :)
  11. Har du blivit påkommen när du har haft sex?
inte vad jag vet :?
  12. Har du haft sex med mer än tre personer?
jo, men inte alla på samma gång
  13. Har du ljugit på någon fråga än då?
Nix

 Jag utmanar:

alla som läser bloggen min och som vill göra den. Skriv gärna en kommentar om du gör den

Kommentarer
Postat av: Ida Solina Hanna Josefin

Fin blogg!

2009-02-03 @ 12:50:11
URL: http://myreflection.blogg.se/ishjg
Postat av: Malin

Ja precis.. Jag vet inte vad som har hänt med den.. skulle ändra lite på den så blev den helt knasig. Ska föröka fixa det :p hehe

2009-02-03 @ 13:44:50
URL: http://metrobloggen.se/mamma
Postat av: Sandra

Hejsan igen!



Oki jag addar dej på msn!



Jo jag skulle vilja ha en egen fin bakgrund, typ alltså snygg signatur, Nån snygg bild där det står att jag bor men min pojkvän och katt och att texten finns med där. Och att jag bloggar om allt om mitt liv och annat, att det står skrivet på ett bra sätt. Och en annan färg på text, vill förrändra mycket som du kanske förstår.. Vill att det ska vara mera personlig. Ungefär att när någon går in på sidan ska de tänka WOW snygg sida..



Hoppas du kan och vill hjälpa mig.



Mvh Sessan

2009-02-04 @ 01:34:04
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Sandra

Rosa gillar jag. vill även ha en fin statestik räknare

2009-02-04 @ 11:54:39
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Veronica

har gjort utmaningen

2009-02-04 @ 13:44:54
URL: http://gosbubbla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej

Hur kan du få din blogg så fin ....

Kram...Lotta

2009-02-04 @ 20:39:09
URL: http://lottas.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »