Personliga frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 
37
 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
 Min lille älskade son Lukas
 
3. Hur lång är du?
171,5 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
 Brudens bäste man

5. Vem ringde du senast?
 Sjukhuset

6. Vem ringde dig senast?
 Minns inte 


7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 
Jag jobbar, kan inte det. Och ja, kalas på fredag


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 
Skilda


10. När såg du senast din mamma?
 Igår


11. Vilken ögonfärg har du?
 
Blåa


12. När vaknade du idag?
 7.30


13. Vilken är din favoritjulsång?
 Nu tändas tusen juleljus 


14. Vilken är din favorit plats?
 Hemma med mina barn


15. Vilken plats föredrar du minst?
 Vet ej

16. Var tror du att du befinner dig om tio år ?
 Jag bor kvar här i stan, arbetar på sjukhuset och har förhoppningsvis en man vid min sida. Kanske flera barn.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
 
Mörkret


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
My Darling Findus


19. Hur stor är din säng? 
210*190


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär.


21.Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan


22. Hur många kuddar har du i sängen? 
 2


23. Hur många landskap har du bott i?
2 st, Östergötland och Västra götaland


24. Vad vill du bli när du blir stor?
 Färdigutbildad haha


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
 
barfota


26. Är du social?
 Ja, oftast


27. Vilken är din favoritglass?
 Magnum mandel


28. Vilken är din favoritefterrätt?
 Äpplepaj och vaniljsås


29. Tycker du om kinamat?
 Ibland

30. Tycker du om kaffe?
 Ja, Med mjölk


31. Vad dricker du till frukost?
 Kaffe och Naturdiet 


32. Sover du på någon särskild sida?
 Ja på höger sida elr på magen 


33. Kan du spela poker?
 
Japp


34. Har du varit på sexparty ngn gång?
Nej, men jag skulle gärna vilja. Ska ha ett eget snart, vill du komma?
Maila isf till [email protected], eller lämna en kommentar nedan


35. Är du beroendemänniska?
 Ja..


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
 Ja det gör jag


37. Vill du ha barn?
 Har redan 2


38. Kan du några andra språk än svenska? 
engelska, tyska och norska lite granna 


39. Har du någonsin åkt ambulans?
 jo det har jag, men inte i eget ärende


40. Föredrar du havet eller en pool?
 poolen


41. Vad spenderar du helst pengar på?
 mina barn och vad dom vill ha


42. Äger du dyrbara smycken?
 
Nej


43. Vilket är ditt favorit program på tv?
 Csi, CM, Desperate housewives och Law & order SVU


44. Vad gör du just nu?
väntar på att L&O ska börja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
 My darling Findus, she is crazy


46. Flirtar du mycket?
 det tycker jag väl inte ;) 


47. Kan du byta olja på bilen?
 ja det kan jag 


48. Prenumererar du på någon veckotidning?
 Nej.


49. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
 en dag tror jag


50. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig?
 My darling Findus



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »