sunday night

Jaha, söndagskväll och inget kul på tv :( Kanske skulle ta och plugga lite :S Ska iaf vänta lite innan jag dricker the iaf, för fian min vakna nyss och kom och la sig ute hos mig på soffan. Lille stumpan, hon har sovit i sin säng ikväll sen kl 18.45. Hon har ju den senaste veckan sovit inne hos mig, för hon inte vill sova sj. Men Lukas finns ju därinne oxå. Lilla gumman. Nu e dom så förkylda att dom hostar ikapp på nätterna, men det är bara på nätterna som dom hostar !! Skumt tycker jag :question:

Men nu ska jag fixa lite the iaf och se om det kanske finns ngt bra på tv. Tror Criminal minds börjar snart. Missade halva i torsdags :S


Darling och jag var ju ute i fredags oxå. Såhär fina var vi när vi gick ut :) Den roligaste kvällen på länge. Ingen migrän och jag blev lite små runder under fötterna. Watch out for the hot sexy mamas ;)

Kommentarer
Postat av: Sexkammaren

Hehe ;)

2009-02-22 @ 23:14:05
URL: http://www.sexkammaren.blogspot.com
Postat av: Marita

Dom hostar mest på natten för att dom ligger ner, vi brukar höja Johannes huvudsida så han ligger lite högre med ryggen och hostar då mindre, ett tips till dig bara!

2009-02-23 @ 08:35:13
URL: http://roseli.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »