20 frågor från Sofi:s blogg

Här kommer ytterligare 20 frågor :-)

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Ja det är jag idag :-). När jag var mindre ville jag ha namnet Viktoria

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Myggor, katter och hundar

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Aldrig

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Hitta Nemo

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Gå ner i vikt

6. Är du allergisk mot något?
Nej

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Nej det gör jag inte
 
8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Moppning av golv :-D

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Handboll

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Jag vet att pengar INTE kan köpa lycka
 
11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Bakom
 
12. Sjunger du i duschen?
Det händer

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Nej

14. Vilken sorts frukt åt du senast?
Banan

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Inte vad jag kan komma på
 
16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Spelar ingen roll, det är inte håret jag är tillsammans med

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Med släkt och vänner

18. Brukar du handla på kredit?
Nej

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Nej, men jag skulle vilja!!
 
20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?

Se klart på Law and Order SVU

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »