En bra dag, en glad sådan

Idag så fastän den startade med migrän så har det fortlöpt bra :-) Har strykit en massa kläder som vanligt och plockat lite här. Var i skolan sen mellan kl 14-15 och sen hem och kolla på lgh. Japp så är det, familjen Gustafsson ska flytta :-)

Och väldigt långt oxå, hehe hela 2 trappor ner. Skriver kontrakt imorrn. Har i dag en 3:a på 81 kvm. Flyttar till en annan 3:a på 90 kvm och bättre planlösning. Me so happy. Alexandra ville oxå flytta dit. Där har ju Linnea bott :-) Och hon ska få hennes rum hihi. Så har vi nyss ätit kvällsmat och badat lite och strax e det sovdags för dom små!!

Puss och kram på er alla som vill ha


Kommentarer
Postat av: Sofi

hihi, ja visst är hon :) Snäll med!

2009-01-13 @ 17:58:07
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Gunilla

du säger att du fick en flicka först sedan en son och du klär sonen i hennes kläder efter att tjejen växt ur sina kläder. klär du sonen i kjolar och klänningar oxå då, kan man ju undra?

Det gör du väl ändå inte?





2009-01-14 @ 00:59:21
Postat av: mamma tezzan

Gunilla: Asså när jag skrev att jag klär min son i flikkans kläder som hon hade så menar jag ju givetvis byxor och tröjor, kjolar och klänningar e ju flickkläder men visst skulle jag kunna klä honom i det men jag gör inte det. Där går väl min gräns skulle jag vilja säga, men vilken färg på kläderna spelar mindre roll

2009-01-14 @ 01:34:26
Postat av: moa

strongt stå på dig killar kan som tjejer använda rosa o lila i vis omfattning... O sonen passar alldeles utmärkt o dessutom har jag kläder med han ska få så då kan du skryta med att du har mer killkläder än så... När ska ni flytta in i den nya lägenheten då..

2009-01-16 @ 19:25:17
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »