Vilken dag det har varit, och inte är den slut ännu!!

Usch vad jag lider med mina småttingar här hemma. Dom har kräkts och bajsat om vartannat här idag. Förvisso så slutade det ju med kräk för lillemans del redan vid 10-10.15. Sen sov han mellan 10.30-14.30 Skönt för honom, medan stora fia får kräkas hela tiden. Inget får hon behålla. INTE ÄN!!

Lukas har jag vätskat upp och han har även ätit mat och nu sover han igen. Fia ligger här på soffan hos mig och får EN ynka tesked vätska var femte minut. Inte ens det får behållas. Måtte hon somna och få vila lite.
Lider så när dom e sjuka......

Vi får se hur kväll och natt blir. Herr T kommer iaf runt 19.00-20.00 med blåbärssoppa till oss. Tackar så jättemycke för det. Tydligen kunde ingen annan hjälpa oss idag. BIG STAR in the sky for the T family. We love you ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hu jedana mig inte tror jag väl attd etvill komma någon till er om ni kräks så dant där hemma... Vem e herr t om man får vara nyfiken... Skriv till msn sen om du har ork o lust....

2009-01-22 @ 21:59:00
Postat av: Anonym

det var moa ska jag tilläga med...

2009-01-22 @ 21:59:30
Postat av: Tudegård så klart!

Tack habibi för de fina orden!!! De värmde ska du veta, en tår i mitt öga ;)

Älskar dig med!!! För alltid!

"om änglar finns jag har en här hos mig! Hon ger mig mod & hon ger mitt hjärta kraft. Jag vet att hon är sann för hela himlen brann, om ännglar finns jag har en i min famn...!" Den är till dig & bara DIG!!!

2009-01-27 @ 10:13:26
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »