20 frågor

Lite frågor från Sofi igen :)

1. Vilken är för dig den bästa högtiden?
Måste nog säga julen, Kalle Anka och god mat. Gemenskap med hela familjen
 2. Vad har varit denna månadens höjdpunkt?
Att jag fick ett jobb :D
 3. Är du ärlig om en vän frågor vad hon tycker om hennes klädsel trots att du tycker den är ful?
Ja, det är jag, hon/han kan ju inte gå omkring och se ut hur som helst :rolleyes:
 4. Vilken veckodag gillar du bäst?
Lördag - godis ;P
 5. Vad är det farligaste du har gjort?
Snattat
 6. Har du sett någon bra film på sistone som du vill rekommendera?
The Notebook
 7. Vilken är din favorithamburgare?
Trist och tråkigt men måste ändå säga det, McFeast
 8. Finns där någon du ogillar vars blogg du läser ändå?
Det finns det säkert men inget jag avslöjar
 9. Tror du på något övernaturligt?
Häxor och påskakärringar, my darling is a big trollpacka hahaha
 10. Tänker du på att äta nyttigt?
Tänker gör jag, men det är långt till handling sen ;)
 11. Vad tycker du om sommarens skotrend; gladiatorsandaler?
Vet inte ens vad det är för ngt :(
 12. Vad ser du mest fram emot att göra nu under sommaren?
Jobba
13. Vilken färg dominerar i ditt hem?
Rosa och lila, vad trodde du :question:
14. Vem har inrett ditt hem?
My darling, trollpacka ;)
 15. Vad anser du vara meningen med livet?
Mina barn och kanske ngn gång i framtiden hitta ngn att dela livet med.
Finns det ngn därute som vill kanske ;)
 16. Har du jobbat ideélt någon gång?
Tror jag inte, men skulle inte tveka om möjlighet fanns, vid sidan av ord. arbete
 17. Vad ska du göra med skatteåterbäringspengarna?
VILKA PENGAR??
 18. Sminkar du dig när du går till beachen?
Aldrig i livet :bigeyes:
19. Vilket djur ogillar du mest?
Ormar, ugh, ryser när jag bara tänker på dom
20. Vilket land besökte du senast?

Norge

Så, finally så är jag klar, alla ni som läser min blogg och som känner för att svara på lite frågor kan väl göra det. Lämna gärna en kommentar till mig när du gjort det. Spännande att läsa juh ;)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Så sant så, kul att du ville vara med igen ;)

2009-07-03 @ 01:14:17
URL: http://beciell.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »