ALLA TJEJER, ...

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK SKOLA. FAMILJ. VÄNNER. FJORTIS. ALKOHOL. KRIMINELLT. DÅLIGA TIDER. KÄRLEK:


 Är du kär just nu?
jaa
Har du någon kille just nu?
nej tyvärr inte :(
Har du dumpat någon?
Ja det har jag...
 Har någon dumpat dej?
mm ;(
 Vem kysste du senast?
Daniel (ca 1,5 år sen)
Vem kramade du senast?
Mina barn, nyss innan dom somnade
Är det okej om din kille hånglar med en annan tjej?
 
Hell No!

SKOLA:
 Är du duktig i skolan?
ja det tycker jag
 Betyg?
längesen jag fick några så minns inte
 . Har du fått göra om ett prov någongång?
mm teoriprovet till körkortet :)
  Har du fått ett bra resultat på ett prov?
oftast :)
  Sköter du dej i skolan?
alltid
  Har du tuggat tuggummi under skoltid?
det har väl alla ;)
 Haft mobilen på lektionstid?
mm på ljudlös. måste ha den pga mina barn
 Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?
aldrig

 FAMILJ:
 Hur många är ni i din familj?
3 jag och barnen små
 Trivs hemma?
hade trivts bättre med en karl i huset ;)
 Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?
nope
Har skrikit och slagit din mamma?
inte slagit, men säkerligen skrikit
 Har fått en rejäl utskällning på sistonde?
nej
 Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?
aldrig
 Du älskar din familj oavsett vad som händer?
alla gånger

 VÄNNER:
 Du har vänner?
ja det har jag
 Du brukar vara med?
mest med Linda
 Vem/vilka var du med sist?
Linda och hennes syster Jenny
 Älskar du dina vänner hur dom än ser ut?
absolut
 Är det okej att ha kill-kompisar?
vrf skulle det inte vara ok?
  Har du pussat någon av dina kompisar?
mm my darling Tudis Rudis. Men säg inte att jag sagt ngt, det är en hemlis ;)
 Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?
aldrig
 Har du blivit av med någon vän på sista tiden?
inte blivit av med, men kontakten har blivit sporadisk

 FJORTIS:
 Du sminkar dej varje dag?
det tror jag inte
 Putar med läpparna på kort?
nope
  Tar kort på dina bröst?
nope
 . Använder foundation på läpparna?
inge smink för mig
 Super dej packad varje helg?
ja eller hur
 Du har kysst en tjej?
tror jag inte nej
 - Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr?
nixpix
  Ditt hår e knallblont?
nixpix

  ALKOHOL:
 Har druckit alkohol?
ja
 När drack du alkohol senast?
i mars nån gång
 Vad var det för sorts alkohol?
vin och cider
 Brukar du dricka alkohol?
det händer, men väldigt sällan
 Har du druckit öl?
har hänt
 Tycker du om öl?
nej
 Har du varit full?
yes box

 KRIMINELLT:
 Är det okej att vara kriminell?
nej
 Vill du bli kriminell?
nej
 Varför gör du sånt här?
gör vad??
 Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem?
alla gånger ;), nej vars aldrig i livet
 Har du suttit i fängelset?
nej
 Vill du hamna i fängelset?
absolut inte

 DÅLIGA TIDER:
 Vart på dåligt humör den senaste tiden?
lite pms bara ;)
 När grät du senast?
igår ;(
 Du har gråtit över en kille du inte kunnat få?
ja det har jag
 Du har slagit ner någon?
oja, 30 pers :D nej aldrig
Du har skadat någon med flit?
kanske jag har, inget jag minns
 Har du någon gång velat döda någon?
nej
Vem bråkade du senast med?
minns inte
 Har du har blivit våldtagen?
nej

 ÖVRIGT:
 Motto?
Hakuna matata, det är ord som är bra ;)
 Film?
Pearl harbour, Den gröna milen och många fler
Musikgenre?
lite av varje, dock inte hårdrock och klassiskt
Lyssnade senast på?
Rix Fm
 Var det här kul?
alla gånger :)


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »