20 frågor

Då jag snabbt insåg förut att CSI var typ slut när jag skulle se så satte jag mig här en stund till och svarade på Sofis 20 frågor :) Alltid lika kul.

1. Hur bor du?
Jag bor i en trerumslägenhet på 90 kvm på tredje våningen i ett hus med 8 våningar. Mina barn och jag delar lägenhet :)

 2. Vad är din favoritefterrätt?
Glass

 3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Telepatisk förmåga, så jag finge läsa era tankar hehe

 4. Hemmafest eller utgång?
Lite blandat, hemma först och ut sen, beroende på vart man ska

 5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
No, never

 6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Har jag säkert, men inget jag kan komma på nu

 7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
Jag köpte mig en extern dvd-brännare i present och så en del presenter till mina barn

 8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
Katt tror jag

 9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Handel och kontor och nu läser jag till undersköterska

 10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
Uppfunnit ngn bra pryl

 11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Oftast blickar jag framåt, men det händer att jag blickar bakåt och tänker att vissa saker hade varit bättre om dom inte skett :O

 12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Carrie skulle jag tro, har du ngn invändning så låt höra ;)

 13. Har du gått på en blind-date nångång?
Skulle inte våga

 14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
tessan, mammatezzan, agda var det en kille som kallade mig en gång, kanske för han tyckte jag påminde om ngn han kände med namnet, vad vet jag

 15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Logiskt

 16. Pratar du i sömnen?
Nope

17. Vad hade du helst velat få i present?
En massa pengar och mera minne till datorn :)

 18. Är du ärlig när du bloggar?
Ja, klart jag är, tjänar inget på att inte vara det

 19. Har du vunnit pengar någongång?
Har väl hänt, vann 1000 kr på triss en gång, som jag fick dela med syrran

 20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Jag har redan två. Vi får väl se vad framtiden har att ge :rolleyes:
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kul att du ville vara med :D

2009-03-30 @ 04:44:27
URL: http://beciell.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »