God morgon

Jag säger som Tone sjöng på tv igår. "Hej mitt vinterland" Fy faderittan för detta tråkiga väder. Idag blir det mycket att åka av, sitter just nu på bussen som ska ta mig till Resecentrum där jag sen ska ta tåget ifrån och ska åka till Göteborg. Och vad ska mamma tezzan göra i Götet då. Jo jag ska bli bjuden på födelsedagsmiddag av Alexandras pappa, alltså Fredrik. Samtidigt så ska jag ju ta med Alexandra hem. Hon har varit hos far sin i Strömstad en vecka nu så dags att komma hem tycker jag :-). Det är ju kalas imorrn, Jippie. Jag har tagit med mig mina skolböcker. Meningen är ju att jag ska plugga lite på vägen. Men nu gott folk så är jag strax framme. Vi hörs och störs. Puss

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »