Jag har fått en award :D

Idag  på förmiddagen här så fick jag en kommentar av Jane, att jag hade en award att hämta hos henne :D
Vad glad man blir när det kommer ngt så fint. Kolla här:



Så nu får jag väl ta och ge bort den till ett par av mina gosiga och trevliga vänner :)

Jag vill ge den till:
Karin - jag är dig evigt tacksam för min fina design :)
Linda - my darling friend, vet inte vad jag skulle göra utan dig :love:
Sofi - bara för att :)
Johanna - du har blivit en god vän till mig :) först från lunar och nu följer jag ditt liv via bloggen din :)
och sist men inte minst så vill jag även ge en till kusinen min :)

Alla länkar öppnas i nytt fönster

Kommentarer
Postat av: Terese

Jo ja håller med, det är det värsta man kan göra.

Jag kan lova att han fick mycke skäll..

2009-03-23 @ 12:18:29
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »