Mycket virus ! ! ! ! :O

Det verkar vara en massa virus i omlopp på msn igen :( !! Och det som skulle vara så mycket bättre och mycket mindre virus med den nya versionen av msn.

Fast dom som skickat virus till mig har inte den nya versionen så det kanske stämmer , vad vet jag. Tråkigt tycker jag att det är iaf, för jag måste mer eller mindre blocka alla som skickar virus, annars tror jag att mina små älsklingar snart sett till att hela datorn e full med virus :S

Tänkte lägga upp några exempel på virus som cirkulerar:

This is like a dream come true for me and my Becky. We both are living proof that Acai pills work to lose weight quick, we both lost over 30 pounds and still losing, no diet or excercise they just burn the fat off. Get them now for only five dollars at http://flapmote.com

och

foto?? haha http://msn-images.us/[email protected]

Så gör dig själv en tjänst, scanna datorn, kanske har du virus och skickar, för det skickas ju utan msn-innehavarens vetskap



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »