20 frågor

Nu har damen här varit igång igen med sina 20 frågor, och som vanligt så kan jag inte låta bli dom :D

1. Var du rädd för något särskilt som barn?
det tror jag säkert, spöken och monster :rolleyes:
 2. Vem skulle du önska började blogga?
mamma ;)
 3. Använder du cykelhjälm?
nej, men skulle egentligen göra det för att föregå med gott exempel framför barnen
 4. Tycker du att Sverige bör införa euron?
behövs väl inte:question:
 5. Hur brukar du sminka dig?
använder inte smink
 6. Har du fått höra att du är lik någon kändis?
ehh nej
 7. Tycker du att killen bör bjuda om ni hittar på något/dejtar?
absolut ;)
 8. Vilken är den läskigaste film du har sett?
har sett en del läskiga men "Dolt under ytan" är lite creepy, och så skräckfilmer är ju läskiga
 9. Samlar du på något?
Liberomärken från blöjpaketen :)
 10. Umgås du vänskapligt med något gammalt ex?
japp, Fredrik (Alexandras far)
 11. Har du något bra raggningsknep?
var dig själv och spela inte över
 12. Har du flest tjej -eller killkompisar?
tjejkompisar har jag flest av, killar var är ni?? ;)
 13. Vanlig läsk eller light?
kolsyrat vatten med smak
 14. Vann rätt låt Eurovision 2009?
vem vann :question:
 15. Har du bestämt träff med någon du snackat med över internet?
jupp, har varit gift med ngn oxå !!!!
 16. Vilken svensk artist/band är bäst enligt dig?
Takida, Roxette
 17. Vad är ditt favoritsortsplagg?
med risk för missuppfattning av frågan :S men träningsoverallsbyxor. helst såna från adidas med knappar i sidorna men finns ej att få tag i längre tyvärr, loved them :love:
jag var ju helt fel ute :S men favvoplagget jag har är nog min blåa klänning :)
 18. Är dödsstraff rätt eller fel?
med tanke på att risken finns att man kan bli oskyldigt dömd så fel. Tycker att den som begått brott ska få fängelse och leva med sitt dåliga samvete, fy på dig!!!
 19. Vilket var ditt första ord?
mamma, titta
 20. Vilken svensk stad hade du valt att bo i om du inte fått välja den du bor i nu?
Strömstad, om jag fått med mig alla vänner och familjen :D

Yes box, där var mina svar. Kolla gärna in i Sofis blogg och gör dessa 20 frågor du med ;)

Kommentarer
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Hej!

Rutan finns i meny spalten. :) En rosa :)

Hoppas du ser den nu=)

2009-05-27 @ 08:25:30
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Sofi

kul att du var med igen :D

2009-05-27 @ 12:27:17
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Okej. Du får skriva i den då och få fler besökare till din blogg :)

2009-05-27 @ 13:10:16
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill ha en ny & fiinare blogg :D..

Kan du hjälpa moi ????

2009-05-27 @ 14:21:14
Postat av: Lotta

Vilken fin blogg du har! Mamma brukar ju nöja sig med en blomma och sånt, men det skulle kännas skönt att ge något mer, hon ställer ju upp så mycket för mig :)



Klart vi kan följa varandra. Jag lägger till dig nu :) Säg till när du har lagt till mig med :)

2009-05-27 @ 21:58:47
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »