Fru smart

Nu har fru duktig varit i farten igen. Idag har jag tvättat och givetvis så missade jag tiden med en minut att hämta ut tvätten nu ikväll vid 22 grr. Så nu har vi inlåst tvätt, det värsta är att jag tvättatde barnens skor så nu vet jag inte vad dom ska ha på fötterna imorrn ;(

Apropå min tvätt så var jag nere för en stund sen för att se vem som tvättar imorrn och det var ingen.  Nu e det jag som tvättar imorrn bitti. YeeY

Nu fixar jag med lite kopieringsarbete på papper som ska skickas in så att jag får lite pengar, när det är klart ska jag ta en tvals med sängen min. Känner ett anfall på G


Jag har även idag pratat med min läkare om div saker, dels om min migrän och hon skulle skriva ut förebyggande till mig, dvs betablockare :S och så skrev hon en remiss till överviktsenheten i Norrköping så att jag inom vad jag trodde ett par år en gastric bypass. Nu e det visst en väntetid på 5-10 år. Man får väl hoppas lite att dom går på hur pass stor man är lite och hur nödvändig denna op är för personen i fråga.  Jag som har ett bmi på närmare 50 skulle behöva den imorrn....

Men hade jag haft 115000 skulle jag inte tveka att göra den innan sommaren, det finns ju tider på privata sjukhus :S

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »