god afton

har lite dåligt med tid för uppdateringar i blogg just nu :(
mycket med apu och mycke plugg nu i sluttampen av terminen och jag ska bli klar. men idag har jag iaf jobbat och barnen mina har varit hos mormor, jag sitter just nu och skriver på syrrans dator :S plz don't kill me ;)

den andra funka ju inte längre, imorrn e det mors dag och mamma har redan fått sin present, ska se om jag kan lägga upp bild via mobilblogg imorrn. Lite sent nu för att tassa ner i köket :S

Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag nana kudden bredvid Alexandra :love:

Kommentarer
Postat av: Pulver

Är det okey att jag länkar till dig då vi båda är med i Bloggers United?

2009-05-31 @ 10:26:48
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »