Utmaning från 10-1

Jag hittade denna långa och roliga utmaning i en blogg som jag följer, ni hittar henne här

10 FAVORITER

 Dialekt:
Skånska e fint
 Mat:
Spagetti och köttfärssås
 Låt:
Curly Sue, Daggmask
 Film:
Pearl Harbour
 Tecknad figur:
Musse Pigg
 Sport:
 J
ag är totalt ointresserad av sport
Komiker:
Magnus Betner
 Veckodag:
Fredag - Så ska det låta ju :D
 Glassmak:
Päron.....
 Soloartist:
Faith Hill

 9 FÖR TILLFÄLLET
 Humör:
Skratt fnatt
 Tanke:
Älskar dig......
 Kläder:
Tröja, bh, byxor, trosor
 Bakgrund:
Nån idiot i huset drog på stereon på högsta volym med dansband :O
 Känsla:
Trött
Tid:
23.25
 Bästa sak:
 
Alexandra och Lukas
 Irritationsobjekt:
 D!!

 8 FÖRSTA

 Bästa vän:
 
Tudis Rudis ;), första och enda vän man behöver. Me :love: her
 Husdjur:
Katt,  men nu finns det inga här
 Utlandssemester:
Grekland var min första och hittills enda utlandssemester
 Piercing:
Tungan
 CD skiva:
Mr Music :question:
 Bil:
Volvo 360, present från mormor
 Ord:
 Mamma...

 7 SENASTE
Telefonsamtal:
Mamma
Mat:
Pizza
 Dryck:
Blåbärsvin
 Biltur:
 Motala tur och retur idag, har ju kört tudis Rudis till syrran hennes
 Tv-program:
Så ska det låta
 Spelad låt:

Har inte en aning, var väl nåt bra på radio förut :rolleyes:
 Köpta klädesplagg:
Joggersbyxor på Maxi

 6 HAR DU NÅGONSIN
 Dejtat någon av dina bästa vänner:
Inte dejtat, haft sex med :rolleyes:
Brutit mot lagen:
Jo det har väl hänt att jag kört mot ett och annat rött ljus :O
 Blivit arresterad:
Nope
 Badat naken:
Alla gånger ;)
  Varit med på TV:
Inte vad jag vet :question:
 Varit med i tidningen:
Tror jag inte

 5 NEJ TACK
 Skolämne:
Idrott
 Mat:
 
Isterband
 Musik:
Hårdrock
 Dryck:
 
Tequila, ren sådan. Men gärna tequila rose ;)
 Djur:
Ormar och  fästingar

 4 SAKER
Du gör när du har tråkigt:
 
Bloggar, läser bloggar eller ser på tv och tjatar på msn :)
. Du gjorde igår kväll:
Pluggade psykolgi som en tok,  bloggade.
 Du kan höra just nu:
Datorns sus och brus
 . Du inte kan leva utan:
Mina barn och min närmaste och goaste vän Linda - numera kallad "TUDIS RUDIS" :D

3 PERSONER
 Du kan berätta allt för:
 
"TUDIS RUDIS" - the one and only :love:
 Du tycker om:
 
Familjen, mina vänner
 Du inte gillar:
Idioter!!!!


  2 VAL
 Coca cola eller fanta:
Fanta
 Hund eller katt:
 Katt

 1 ÖNSKAN
 
Att jag och min familj ska vara friska och lyckliga i resten av våra liv!

Jag utmanar alla som vill! Och du min darling Tudis, du har inget val ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du lust att lägga in mitt namn så på bloggen som jag har gjort med ditt namn på min blogg??



Kram Sandra

2009-05-09 @ 12:48:24
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha kunde inte se den innan! Hur har du fixat det med din reklam överst på din blogg just på det stället du har det??

2009-05-09 @ 22:46:14
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Tudis-Rudis

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!

Tudis Ruuuuuuuuuudis äääääälskar dig!!!!!!!!!

2009-05-09 @ 23:17:12
URL: http://tudegard.blogg.se/
Postat av: moa

du får göra något med din blogg för dt e så jäkla segt att komma in på din hela tiden.

det e bara så med din o ingen annans... jag har kollat nu:)

2009-05-10 @ 09:17:52
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Marita

Jag lånar listan o lägge in hos mig så kan du läsa där sen ;)

2009-05-10 @ 19:21:38
URL: http://roseli.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »