Sen kl 19

Som vanligt då man har gått upp kl 05 så är man kanontrött när man kommer hem, har bara gjort kvällis till mig och barnen och sen var det natt natt för dom. Även för mamma. Jag vaknade nyss, jättepigg och utvilad, trodde kl var 05, men ikke. Bara 22,  precis lagom att jag missat CSI. Men jag ska strax lägga mig igen, för egentligen e jag ju inte ett dugg pigg.....

Idag har jag som är så nål - och stickrädd vaccinerat mig mot nöffesjukan. Första dosen iaf. Det kändes inte ett dugg kan jag lova er. Får se vad jag råkar ut för, för biverkningar imorrn, har hört och läst att man kan få ont i armen (den man blev stucken i) få feber, huvudvärk ( som om skallebang vore nytt för mig) må illa och så.

Jag e ju iaf på rätt ställe om ngt skulle hända mig :) (infektion)

Nehepp, god natt på er därute, nu ska jag sova till kl 05

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »