Vilken natt sen då ! ! !

Igår kväll, alldeles lagom när jag skulle lägga mig och sova, så vaknade givetvis Lukas och vägrade somna om på ett par timmar! ! ! Vad irriterande sånt kan vara, alltid just när en annan ska lägga sig för och få lite sömn då ska det vaknas och grejas med både ditt och datt. Jag satte mig i soffan iaf och försökte få han att somna där men det gick minsann inte, han bara vände och vred på sig. Och helt plötsligt oxå så skulle han föra ett samtal med mamma :love: Men det gick inte mamma med på. Vi traskade ist in och la oss i sängen, och jädrar så oroligt han har sovit/vilat, vänt och vritt på sig stup i kvarten. Till slut så var jag själv så trött i huvet och oxå i armarna, han väger ju lite :) så jag chansade och la han i sin säng. Kolla en snabbis på klockan innan jag la mig igen och den var ca 01.


Ett par timmar senare så vaknar jag av att fia ligger och hostar och får upp ngt i munnen men sväljer igen, så fortsätter hon en bra stund tills jag säger att hon ska nog spotta ut det hela och kräkas ist. Hämtar en bytta med vatten som hon kan kräks och spotta i. Detta fortgår resten av det som e kvar på natten och till tidiga morgonoen. Vilken tur att jag tvättar idag!!!!!


Nu har hon fått dricka lite the, det gilla hon och hon ville även ha en smörgås, klart hon fick det kan ju inte neka henne mat och näring. Men sen kl 8 har hon inte kräkts mer och nu e hon sitt vanliga jag igen. Det är ju däremot inte barnens mamma som knappt fått sova alls inatt. Skulle tro att det blir så att jag somnar med barnen ikväll runt 19.!! Det får inte ske, det är ju DHW ikväll ! ! ! Så snälla du som läser detta och har mitt nr, messa mig ikväll elr ring så jag inte somnat. ;)


Idag har Kenneth varit här oxå och hämtat vårt fönster så nu ska det äntligen bli lagat så vi slipper frysa i vinter. Tack snälla :D

Nu ska vi ner i tvättis och sen ska jag nog vila en stund tillsammans med Lukas medan fia ser på Pettson :love:

Kommentarer
Postat av: Thilla

hehe usch vilken natt.. min lilla tjej ligger och vilar nu :S Inte bra.. hoppas hon iNTE är sjuk.. :(

2009-10-13 @ 11:46:30
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bor du i lägenhet eller hus?? Hoppas du får sova inatt! Kram på dej

2009-10-14 @ 23:09:36
URL: http://sessan1.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »