Ikväll =)

Ikväll ska syrran firas, kan tyvärr inte berätta ngt just nu,det är ju en surprise och jag vill ju inte att hon får reda på det bara genom att kolla i bloggen min. Men imorrn elr senare så kommer det upp vad som hände och vad jag gjorde :)

En sak är säker, kul kommer vi att ha och fulla kommer vi säkerligen att bli. :rolleyes:

Kvällen till ära har jag skaffat spotify premium :) och i och med det så fick jag 2 invites . Ngt förslag vad jag ska göra med dom?? Ngn som ännu inte har spotify??


Kommentarer
Postat av: elli

Såg hos Singelpappan att du kommenterat bloggen Ett djupt sår. Här får du veta mer om den

https://www.flashback.info/showthread.php?t=975915

2009-09-19 @ 16:44:27
Postat av: Anonym

Jag har inte Spotify... Vad är det???

2009-09-20 @ 19:29:59
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Japp min lillebror!!! Han snor min både i tid & otid :rolleyes:



pöss darling!

2009-09-20 @ 20:40:57
Postat av: Jessica

Jag har inte spotify än. Snälla ge mig!

2009-09-21 @ 09:32:08
URL: http://perssika.blogg.se/
Postat av: mickis

jag har faktiskt inte det men alla säger att det är jättebra. har knappt fattat va det är, haha xD

2009-09-21 @ 20:35:12
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »