Min underbara helg med alla barnen <3

Denna helgen har syrrans ungar varit här och sovit, för syster yster ville vara lite barnfri och få ägna lite tid åt sig sj. Det unnar jag henne så gärna efter allt som dom har gått igenom.

Hon kom vid femtiden ca och bara lämpade in ungarna och säger i förbifarten liksom att J e lite hängig. Det visar sig sen senare på kvällen att denna lilla donna har 39 graders febers och så luktar det illa ur munnen på henne som det gör vid halsfluss. Hur som haver, hon får en supp panodil och dom fortsätter leka. Lille E har ju brännskadat sin arm så han äter specialantibiotika och får panodil supp för smärtan.

Inge mer med det, mer än att dom leker vidare och sen knoppar dom en efter en alla före 22!!
Göttans egentid en stund =)

På lördagen däremot så får fortfarande E sin antibiotika och J slipper undan för febern e väck. Vi e ute och leker och allt e frid och fröjd, tills efter att vi varit ute en halvtimme för då fryser dom :(

Vi går in och äter och ser en massa film ist. Tror tom att jag somnade en liten stund på en madrass i barnas rum en stund. Jag var så trött. Mot kvällningen då barn ska sova iaf så tempar min lilla darling L 39 grader!!! Vad e detta?? Sen när smittar feber??

Han hostar ganska mycke oxå och har svårt att somna. Under natten kommer han även upp till mig och vi går och lägger oss i mammas säng, för jag hade ju givetvis somnat på soffan som vanligt.

Idag söndag så upptäckte jag när jag bytte blöja att där ringlade minsann en liten vit springmask :( Och så upptäcker jag även att fian min har ögoninflammation :'(

Allt på en gång liksom, jag som hade tänkt åka till mina morföräldrar imorrn då morfar fyllde 79 år idag. Hipp hipp hurra för honom.

Detta var min underbara helg, jag hoppas bara att jag klarar mig osmittad av allt som kan smittas, för jag har ju min resa till Stockholm på torsdag då det e dags för provtagningar, utandningstest och så ska jag träffa läkarn och dietisten inför kommande OP, vilket jag ser fram emot som om det skulle vara nystarten av livet

Men nu ska jag och syrran se film bara hon har fått sina barn att sova

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »