Dags för dagis

Lite up to date här då. Det har regnat ganska mycke ett par dagar här så vi inte kunnat gå ut och leka elr ens gå till affären, men en kompis sa att det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Jag antar att hon menade att vi kunde ha tagit på oss regnkläder och gått ut ändå.

Lite bekväma får jag väl säga att vi varit, mycke mysigare att vara inne och kura ner sig i soffan och se på film ju :). Mys med barnen.

Imorrn, tisdag är det då dags för oss att skolas in på nya förskolan. Det ska bli spännande, tycker säkerligen både jag och barnen för ikväll så somnade dom inte förrän alldeles nyss. :O

Trött e ja med nu så ska strax krypa ner i sängen och hoppas på att du ringer ;)

Såhär ser det ut på gården uppe på  förskolan




Förskolan med språket i centrum. Rika språkupplevelser ger lust att lära och en bra start i livet. Vi på förskolan jobbar för att barnen skall bli trygga och självständiga. Vi vill tillsammans med dig ge ditt barn en lustfylld och lärorik tid hos oss som ger grunden till det livslånga lärandet. Vi har fyra avdelningar två för de yngsta barnen och två för de äldre. Förskolan har egen kokerska som lagar all vår mat.


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »