En lista igen

1. VAD HETER DU ?
Therese

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG ? 
Svarta

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU ? 
Fläkten på datorn 

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL ? 
Käkade tacos med Martin och barnen, sen mys och film 

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT ?
Popcorn

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU ? 
Kolsvarta natta 

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED ? 
Mamma

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET ?
Rösten, ögon, rumpa ;)

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG ? 
Klart jag gör, hämtade i min blogg på LS8  Smile

10. HUR MÅR DU IDAG ? 
bara bra 

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK ? 
Cola Zero 

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK ?
Cider

13.FAVORITSPORT ?
Basket och Brännboll

14. HÅRFÄRG ?
Rött

15. ÖGONFÄRG ?
Blåa

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG ?
Soluppgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER
Camilla 31 år, Dennis 24 år och Jennie 16

18. FAVORIT MÅNAD ?
April

19. SENASTE FILMEN DU SÅG ?
Farsan

21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN ?
Onsdag

22. FAVORITHOBBY ?
Datorn, läsa

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON ? 
mm

24. FAVORITLÅT(ar) ?
Ännu doftar kärlek och move your hands up

25. SOMMAR ELLER VINTER ?
Ngt mittimellan

26. KRAMAR ELLER KYSSAR ?
Kramar oh kyssar

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS ?
Förhållande

28. CHOKLAD ELLER VANILJ ?
Choklad

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA ?
Det e väl klart

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR ? 
inte en aning, kom igen nu alla läsare, svara på detta ;) 

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR ?
Bra fråga, ta nästa

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA ?
Bor i en hyreslägenhet med min dotter Alexandra, sonen Lukas och våra två små katter 

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER ?
Kriminalromaner och deckare

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT ?
Den e lite formad som ett ägg med handledsstöd

35. FAVORITSPEL ?
Monopol

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN ?
Nej det kan och vill jag inte

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN ?
Nej

38. ÄR DU ROMANTISK ?
Det tror jag väl

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG ? 
Absolut

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL ? 
Ingen har jag skickat till, men utmanar alla som läser att göra den hihi 

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON ? 
Tvätta

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA ?
01:23

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch vad hämskt. Men du mår bra nu då? Hur har din helg varit??

2010-08-16 @ 00:34:46
URL: http://sessan1.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »