Min helg i Strömstad

I helgen som varit så har jag varit i Strömstad. I fredags var jag ute med Bente och Erika, det var skoj. Men som vanligt så fick jag migrän och fick hem och lägga mig. Jag fick sova hemma hos Hans-Jörgen. Fick dela rum med 2 st ormar.

Sen på lördagen så var det marknad i stan, det hade jag inte en aning om när jag åkte dit, men det var lite kul. Jag köpte en present till syrran där, vet inte om jag ska lägga upp den då jag inte vet om hon läser min blogg elr inte Får ta i den privata, för den läser hon inte hihi.

Senare på eftermiddagen åkte jag ut till Nordby Shoppingcenter, och det kan jag lova att man kan kalla för shoppingcenter, det har blivit så stort sen jag var där sist och hade hand om städningen där. Inte så svårt att gå vilse där inte.

Köpte iaf ett par nya skor till lilleman



Nya sängkläder blev det med

 

ett nytt dammsugarmunstycke då det gamla snart faller isär :) och lite tvättmedel

 

och så det bästa köpet av dom alla, min plånbok

 

På söndagen sen när jag vaknade hemma så kunde jag varken äta elr dricka. Hade så ont av att bara svälja så jag visste inte riktit var jag skulle ta vägen. Jag ringde iaf 1177 och fick en tid till närakuten kl 12.30. Halsfluss var det så bara att dra ut till Torp och fixa medicin. Antibiotika nu i 10 dagar, och det är inga små piller jag får äta. Tycker dom kunde tänka lite på det när vi har svårt att svälja, jävla brontopiller

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »