Nattuggla som vanligt

Tjohej då, här har jag nog  kommit in i en period då jag inte kan sova på nätterna igen. Varför vet jag inte för trött som satan e jag och skulle så gärna vilja sova, men just nu far det en del tankar i huvet på mig. Läkarbesöket i fredags var förvisso inga bekymmer. Jag hade ju mer elr mindre bestämt mig innan jag kom dit. Ska tillbaka på tisdag. 

Imorrn, elr rättare sagt idag, söndag så åker barnen iväg till F och O. dags för lite egentid för mig. Det kunde inte ha passat bättre eftersom dom i fredags började att renovera i lägenheten vår. På måndag morgon kommer dom 07.15 och börjar måla i hallen och sen ska där oxå tapetseras. Även vardagsrummet ska målas och tapetseras, så jag ska sätta ihop alla möbler i mitten där på söndag kväll elr måndag. Beror på om jag ska vara hemma elr inte.

Barnens inskolning på förskolan har gått som en dans och det funkar nu som vanligt. 9-14 tis-tors. Då har jag tid att åka runt och söka jobb elr träna lite. Fast först nu åker dom ju på en liten minisemester.

Men har blivit lite mer trött och ska försöka återigen att knoppa lite, kan ju förvisso sova då barnen åkt men kan vara kul om jag e pigg under dagen ;)


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »