YeeY

Snart, alldeles snart så har jag lyckats och gått ner 30 kg. Åh vad glad jag känner mig, jag vägde mig idag och vågen stannade på 117 kg, vilket betyder att jag allt som allt än sålänge har gått ner 27,3 kg. Det ni, så glad jag är. 30 kg har försvunnit ifrån min kropp, riktigt skönt kan jag lova er. :)

Jag har ju inte direkt satt upp några mål för min viktminskning men skulle bli jätteglad och stolt över mig sj om jag kunde väga 80 kg när jag e klar med allt :)
Och dit e det ca 30 g till kvar till

Vad säger ni ska jag sätta upp som mål att jag når 100 strecket till jul ??

Klarar jag det tror ni?? det är 17 kg på 4 månader.


  

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »