Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan som gått har varit rätt å bra, kom tillbaka till praktiken i måndags och har arbetat hela veckan förutom idag då. Lilleman har hostat hela natten så ingen av oss har fått sova :(.

Igår var dock en tuff dag på praktiken, när maskinen gick sönder på ett objekt som vi var och städade på så vi fick blötmoppa hela butiken. Dåligt med tid och förbannat skitigt, en massa salt. Så ont i leder har jag idag oxå :(

Idag skulle jag bara ha jobbat halvdag för att vi skulle haft umgänge med Lukas och hans far idag, men som vanligt dyker han inte upp. Denna gången så var det soc som glömt betala ut pengar och passande nog så e damen ifråga sjuk oxå. Så nu är hela skiten avslutad så nu kanske vi slipper det hela. Hade det varit jag som skulle åka för att få träffa mitt barn så skulle jag fan se till att pengar till resan fanns. Spara undan elr köpa biljett i god tid när jag precis fått veta när tillfällena ska ske.

Men nog om det, veckans ena höjdpunkt kanske.

Den andra höjdpunkten blir imorrn när vi ska få åka tåget till Linköping. Bara hoppas nu att det tågen rullar som dom ska, så vi slipper förseningar och inställda turer.

Vår vecka hittills :D

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »