Dag 6 - Min dag

Idag vaknade vi runt 7.00. vi kände att det var lite tidigt att gå upp då så vi låg kvar i sängen och myste lite. Ni undrar säkert vilka vi är. Jag e ju singel så det var inte jag och nån karl :O utan jag och barnen. Dom kommer till mig på natten/tidigt på morgonen och sover inne hos mig.

Barnen har fått frukost och jag drikker mitt morgonkaffe. Strax iväg till dagis. Jag e fortfarande sjuk så ska vara hemma veckan ut så försöker jag på måndag att ta nya tag. Orkar inte bara vara hemma när jag nu har ngt att göra.

Idag ska jag iaf till sjukhuset nu om en stund. Dom ska kolla upp mitt knä att det har läkt och gått tillbaka som det ska, vi får hålla tummarna att det har gjort det.

Sen ska jag hem och diska och greja lite, blir nog så att jag vilar en stund oxå, mår inge vidare idag. Har migrän utan dess like :(

Kl 14 ska så barnen mina komma hem, så vi får se vad vi gör då, uppdatering om det kanske kommer sen, vem vet ;)



Läkarn vände och vred utav fan på knät i alla tänkbara vinklar, men allt såg fint ut, så nu e det bara ut och halka igen :D

Och migränen har släppt, gött det, ibland har man tur

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »