Dag 7 - Min bästa vän

Jag har en tjej som jag kallar för bästa vän, darling och en massa andra gulliga saker. Jag älskar henne och hon vet det mesta om mig, har inga hemligheter för henne. Vet att jag kan prata om allt med henne, vare sig det skulle röra sig om ngt fel jag gjort elr att jag e kär och lycklig. Hon finns där och lyssnar på mig och stöttar mig och bara är :)

Likaså finns jag där för henne, alltid, i vått och torrt.

Vi har haft många prövningar på vår vänskap, inget jag ingående tar upp här, vi vet vad det handlar om och det räcker. Men det har gjort oss starkare och vår vänskap starkare. Du vet att jag älskar dig gumman och alltid kommer att finnas för dig. Såsom jag vet att du finns där för mig.

Antar att ni nu e ganska nyfikna på vem min BÄSTA VÄN är?? Hon heter Linda. Vet inte om jag får visa henne för er så ja lägger inte in en bild, däremot så kan jag länka till hennes blogg. Klicka på bästa vän däruppe så hittar ni henne :)



Du har en.............plats i mitt

Hjärta, en plats.......fylld med både

glädje & smärta, den delen kan du aldrig

ta ifrån mig, inte ens om någon annan

skulle få dig, nej dig kommer jag aldrig

att glömma,i mitt hjärta ska jag dig

gömma, i ett hörn kommer du alltid

att finnas för du är en människa

jag vill minnas, tro det eller

ej, jag kommer alltid

att älska

Dig



Kommentarer
Postat av: TudisRudis

Tack hjärtat!!! Jag älskar dig också, nu & för alltid.

2010-12-15 @ 23:00:28
URL: http://tudegard.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »