Väduren

En vän skrev detta till mig om mitt stjärntecken. Tycker du att det stämmer in????

Är du född i vädurens stjärntecken? Då är du förmodligen en utåtriktad och mycket energisk person. Du är ivrig och engagerad, har mycket och starka åsikter – som du gärna uttrycker. Väduren är ingen kappvändare, nej de står för sin åsikt och säger vad de tycker, gärna rakt ut, må så vara om det får en och annan att känna sig obekväm. 

En vädur kan vara lite excentrisk, man kommer ihåg dem för att de är så speciella. De blir uttråkade om vardagen rullar på i samma stil som den alltid gjort, nej, vädurar behöver förändring för att inte stagnera. Då slocknar deras eld. 

Väduren är en risktagare, ”better safe than sorry” verkar inte vara deras motto. De är kända för att alltid ha en massa projekt på gång, givetvis är de själva ledaren över dessa projekt. En positiv sida hos vädurar är att de är otroligt aktiva och tar initiativ till roliga saker, det negativa är att de ofta är alltför ofokuserade och saknar tålamod. Det ska gå snabbt och de förväntar sig att resultatet ska bli precis som de tänkt sig eftersom vädurar tycker om kontroll. 

Väduren är tuff och orädd, ställer sig gärna upp och hävdar sig även om det skulle innebära att de får hela världen emot sig. Det finns inga gråzoner för dessa individer utan känslorna är ofta starka och definierade. De tycker om att leda andra människor och kan upplevas som lite ”bossiga”. Vädurar kan ha problem med att se sig själva i underordnad ställning och hatar att komma på andra plats. De vill vara vinnare – helst på mer än ett område!

Kommentarer
Postat av: Sune...the girl

Jag är en våg :)



Sv: Javisst jag har ju själv snott den, den går runt på mångas bloggar. Men kopiera den från Pluttens sida, jag har högerklickskyddat.

2010-12-06 @ 22:32:38
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »