Hallilåja alla goingar ;)

På fredag kommer darling till mig igen :) Då ska jag bjuda han på god mat och så ska han även få en present
Hmm och varför det då?? Jo för han fyller ju år :) , hur ung/gammal han blir säger jag inte, ngt måste jag få hålla för mig sj.

Det kommer inte längre ngn darling hit, för jag har tydligen blivit dumpad!!!!!!!!!!  På det mest fega sätt som finns. Kanske bäst det som skedde iaf, vem vet. Med tanke på allt som är på gång så......

Jag blev inte dumpad :)) Bara missförstånd i kommunikationen

I söndags då så stukade jag ju min fot ganska illa. Jag var i måndags och röntgade den och det preliminära svaret var ju iaf positivt, inga sprickor och inga frakturer. Men aj så svullen fot jag har och vilken värk. Och de smärtstillande jag har gör ju ingen verkan

Kolla skillnaden på mina fötter



Idag har jag fått två brev som är av betydelse, ett ifrån kvinnohälsan. Cellprov ska tas. Och ni som jag bara ÄLSKAR väl att gå till dr fitt forskare elr :question:
Nej tänkte väl det, det är väl ingen som älskar att gå dit heller, men ett måste ifall man vill veta så inga förändringar elr otäcka saker dykt upp i underlivet.

Och så ett ifrån tinget igen!!! Nu ska jag iväg på muntlig förberedelse. Well, jag skickar väl mitt ombud jag. Vill inte utsätta mig för mer press just nu. Jag har så det räcker för tillfället med allt annat omkring mig just nu.
Dessvärre så har jag nu fått veta att jag måste närvara vid detta möte

Men nu till ngt annat kuligt !!! Under kvällen/natten så kommer min blogg att få sig ett ansiktslyft
Denna damen  ->här<- har fixat och trixat med lite nytt till mig. Ska bli så kul att få se den på plats sen. Så Sune, fixa bäst du vill nu.  Jag väntar med spänning på resultatet !!


Min blogg har fått nytt utseende nu och jag e så supernöjd.
Tack snälla Sune.

Kommentarer
Postat av: Sune...the girl

Så lite så. Tack för länkarna :)

2010-02-24 @ 20:26:49
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Men va fan, han skickade säkert ett sms och dumpade dig eller?

2010-02-24 @ 23:53:56
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Men vicket miffo..han har alltså ljugit för dig. Jösses. Nu hittar jag ingenstans vart jag kan ändra. Ingen verkar vara vaken heller så vi får vänta tills imorrn. Jag har loggat ut :) Godnatt

2010-02-25 @ 01:41:04
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trist med killen :-(

2010-02-25 @ 21:54:23
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »