Hela jul och nyår e över

Nu var det visst ett bra tag sen jag skrev igen, Jag har en massa att göra hela tiden så jag knappt hinner med :)

Men nu har jag iaf ändrat om i bloggen från juldesign till vanlig design igen, vilket skulle vara trevligt att få en ny. Undrar om det finns ngn som skulle vilja göra en till mig? Karin har ju fixat det innan men hon verkar ha en massa att göra med jobb och sånt nu så hon inte hinner. Jag vill inte tjata på henne. Men håller tummarna, för hon vet ju vad jag vill ha.

Jahopp gott folk, som ni säkert vet så har det ju varit jul och nyår. Jag hade mina barn bortlämnade till F och O i Tanum. Och under denna tiden gjorde jag mitt arbete en jättetjänst och jobbade i köket, jag hoppas att det uppskattades, för jag hade trevligt och trivdes. Även att det var kämpigt ett tag och mycke att hålla reda på.

Och så har jag ju givetvis gått och blivit kär igen oxå :). Undrar hur det kommer gå, han bor i Sthlm och jag bor ju här, men det e sånt som märks. Han e iaf mysig och trevlig, ska bli så kul att få umgås lite med dig snart darling.

Men nu tror jag minsann att det e dags att sova en stund, barnen vaknar väl 7 igen imorrn och då e det full rulle. Jag har ju inte bara mina hemma här nu utan har "lånat" syrrans 3 oxå. Mosters små älsklingar som ibland går mig på nerverna hehe.


Kommentarer
Postat av: Sune...the girl

Du kan säkert fråga hon som gjorde din design som du har nu om hon vill göra en till. Jag är bara i förstadiet och inte duktig alls annars hade jag kunnat hjälpa dig för en 50lapp :D

2010-01-22 @ 14:58:02
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »