Hallojsan

Nu var det en stund sen jag skrev igen, jag glömmer visst bort att skriva här :)
Men nu rullar det på som det ska igen, vi har kommit hem ifrån vår lilla minisemester i LKPG. Vardagen har kommit ifatt oss. Nu behöver jag inte vara orolig längre för att inte ha någonstans att bo iaf. Lägenheten är nu min, enbart min. Hyran e betald och vi trivs :)

På lördag kommer våra 2 nya inneboende till oss, två små söta kissungar. Två honor, en till Lukas och en till Alexandra. Namn på dom vet jag inte än. Men misstänker starkt att den ena kommer att få namnet Pippi.

Allt e klart inför deras ankomst hit, kattlåda inhandlad, mat finns och kattsand. Även varsin leksak som L och A har valt till dom .

Idag ska vi iväg till lekparken sen, blåser lite idag så vi avvaktar lite. Lunch strax

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »