God förmiddag alla söta :-) . Idag är det ...

God förmiddag alla söta :-) . Idag är det fars dag så idag skänker jag och barnen en extra tanke till Linköping och min pappa. Han har även födelsedag idag så massa grattis pappa. Vi älskar och saknar dig. Men du får gärna komma och hälsa på oss när du vill :-) . Idag iaf så har vi haft sovmorgon här vilket typ aldrig inträffar annars. Kl 9 var det dags att vakna. Så låg vi och drog oss och myste i sängen till halv tio. Nu har vi hunnit med frukost och Lotta på dvd. Kaffe har jag fått i mig så nu börjar dagen se ut som vanligt. Det regnar som fasan ute idag så ut kommer vi antagligen inte idag. :-( . Får se om det kanske blir bättre sen. Nu blir det katten och musen för hela slanten. Och så trevligt besök hade vi igår av Carina och Christina. Även mer besök på kvällen :-)


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe japps :P

allt bra med dig då? :)

2010-11-14 @ 11:05:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

jaha okej va roligt det är bara att skriva näru vill ha en ny design ;)

2010-11-14 @ 15:03:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »