God förmiddag alla

God förmiddag på er därute idag hade jag och lilleman lite sovmorgon. haha, vi somnade ju vid 22 bägge två igår. Jag var så trött tydligen efter mitt dryga besök på sjukan, tanken var att jag skulle ha sövt lillen och sen gått upp för att se lite tv ochsnackat på msn elr spelat. Men jag stenslocknade visst. Vaknade sen vid halv tre av att det gjorde grymt ont i mitt knä, så var uppe och käka lite smärtstillande och stängde av datorn bara. Somnade nog ganska fort igen sen, för nästa gång jag slog upp ögonen var kl 8.30.

Nu sitter vi i soffan både lilleman och jag, han ser på filmen som e bild på ovan och jag grejar lite med datorn, mail och såna saker. Drikker kaffe oxå :)

Vi såg att det var en massa snö på backen när vi vaknade och det snöar ännu. Får se om vi tar oss ut sen :)
Det blir en riktig mamma-son mysdag idag :love:

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »